ביטוח אלמנטרי

ש.מ ליברזון – ביטוח רכב | ביטוח דירה | ביטוח עסק

סוגי ביטוח רכב

ביטוח רכב של ש.מ ליברזון מספק כיסוי ביטוחי לרכב שלכם במקרה של נזקי גוף ורכוש. הנזקים השכיחים יותר הם התנגשות, גניבה, השחתה בזדון, נזקי גוף ורכוש בעקבות תאונה ותביעה של צד ג’.
מלבד העובדה שביטוח הרכב שלנו מחויב על פי חוק, חשוב לבטח את הרכב כיוון שתאונת דרכים עלולה לגרום להוצאה בלתי צפויה של עשרות אלפי שקלים ובכך לגרום לנזק כלכלי כבד.
ישנם שלושה סוגי ביטוח רכב בסיסיים אשר מהווים חלק מפוליסת ביטוח תקנית. בנוסף קיימות הרחבות לפוליסה אותן ניתן לרכוש לפי בחירה אישית.

ביטוח דירה

ביטוח דירה מעניק כיסוי ביטוחי למבנה ולתכולת הדירה. הביטוח מקנה הגנה מפני נזקים העלולים להיגרם לרכושו של המבוטח, כגון – פריצה, שריפה, נזקי צנרת ומים, רעידת אדמה ונזקי טבע וכמו כן נזקים לצד שלישי. 

ביטוח מבנה

ביטוח שמטרתו לפצות את בעלי הבית כנגד נזקים העלולים להיגרם לחלקים הקבועים במבנה הבית או נספחים אליו (מרפסות, צנרת, מתקני ביוב ואינסטלציה, מתקני הסקה, דוודים, מערכות סולריות ותקני טלפון וחשמל השייכים למבנה הדירה) .
ערך המבנה מחושב לפי גודל המבנה במ”ר כפול עלות הבנייה למ”ר באותו אזור מגורים.
הביטוח מכסה במקרים של שריפה, רעידת אדמה, התפוצצות , התלקחות, נזקי טבע, הצפות וכדומה.

ביטוח תכולה

ביטוח תכולה  מעניק כיסוי לרכוש הנמצא בתוך הבית ושייך לבני הבית או לאחרים ונמצא באחריות
בעלי הבית. הביטוח מכסה במקרים של שריפה, פריצה, גניבה, הצפה וכדומה.
שווי התכולה הנקוב בפוליסה נקבע על ידי בעלי הבית או באמצעות בדיקת שמאי.

ביטוח עסק

ביטוח עסק הוא תחום ביטוח השייך לתחום הביטוח האלמנטארי. זהו תחום מורכב המשלב בתוכו אופציות רבות לכיסויים ביטוחיים, ומאידך יש בו סייגים רבים לתנאים הביטוחיים. לפיכך, התחום מצריך את הכרת העסק, תחום פעילותו וצרכיו, וזאת כדי להתאים במדויק את הכיסוי הביטוחי הרלוונטי ביותר לבית העסק שלכם.

הכיסויים הנפוצים והמוכרים בדרך כלל הם: ביטוח למבנה העסק, ביטוח תכולת העסק, ביטוח צד ג’, ביטוח חבות מעבידים