ביטוחי חיים

פוליסת ביטוח חיים

כולנו חשופים לסיכונים בלתי צפויים מידי יום, העלולים לגרום לנזקים כספיים משמעותיים. 
כדי להבטיח את עתידך ועתיד משפחתך עליך להתכונן מראש לכל מקרה אפשרי עו פוליסת ביטוח חיים שתכסה אותך באופן מקיף.

פוליסת ביטוח חיים של ש.מ ליברזון תעניק לך ולמשפחתך בטחון כלכלי. הביטוח מאפשר לך להיות מכוסה ולדאוג לרווחה הכלכלית שלך ושל משפחתך במקרה פטירה, חו”ח, אובדן כושר עבודה, נכות, וכדומה. כמו כן באפשרותך להבטיח לכם רווחה כלכלית עם פרישתך לגמלאות על ידי חסכון במסגרת אותה פוליסה.

לרבים מאיתנו, כחלק מתנאי העבודה, יש ביטוח סוציאלי כמו ביטוח מנהלים או קרן פנסיה. אולם, במקומות רבים השכר המבוטח אינו השכר המלא. לרוב, רכיבים כמו שעות נוספות והחזרי הוצאות, למשל, לא יחושבו במסגרת השכר המבוטח. מכך יוצא, שהכיסוי למקרים כמו נכות, פרישה ופטירה אינו מלא. חוסרים אלו ניתן לפתור באמצעות רכישת פוליסת ביטוח חיים פרטית.  

לחברות הביטוח מגוון רחב של תוכניות פוליסת ביטוח חיים ופנסיה, כאשר התחום הינו תחום מורכב המצריך ידע מקצועי. בבניית תכנית ביטוח חיים פרטית נלקחים בחשבון מס’ גורמים ושיקולים כדי להתאים למבוטח את התכנית המתאימה לו ביותר.

מספר שיקולים בבניית תכנית ביטוח חיים:
תקציב חודשי
האם כבר קיים ביטוח חיים או מנהלים
האם קיימת קרן פנסיה
התחייבויות כספיות נוספות של המבוטח
רמת החיים של המבוטח
מצב משפחתי
גיל
מצב בריאותי
עיסוק
היבטי מיסוי – שכיר / עצמאי וכדומה.
אלו הם רק חלק ממגוון השיקולים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע תוכנית מסוג ביטוח חיים או פנסיה.

ביטוח בריאות

עם כניסת חוק הבריאות כולנו נהנים מסל שירותים בסיסי, אך למעשה הסל הינו דל ומוגבל ולא כולל מרכיבים חשובים ביותר, כגון: בחירת רופא ובית-חולים פרטיים, מרדים פרטי וקביעת מועד הניתוח, תוך כיסוי מלא של כל ההוצאות. גם הביטוחים המשלימים המוצעים כיום על ידי קופות החולים, מספקים רק פתרון חלקי לנושאים אלה ובעת הצורך בניתוח או השתלה נדרשת השתתפות עצמית גבוהה מצד המבוטח והמתנה בתור ארוך, שמשך חודשים ארוכים.

כיסוי רפואי פרטי, רחב ומקיף יענה על צרכים אלו ויעמיד לרשות המבוטח, את התקציב הדרוש לצורך קבלת שירותי הרפואה המתקדמים ביותר בזמינות גבוהה וללא הוצאה כספית מכבידה.

ביטוחי הבריאות מהווים בעצם רפואה פרטית שאינה חלק ממערכת הבריאות הממשלתית.
מייד כשעולה הצורך בניתוח, השתלה או טיפול מיוחד אחר – יש זכאות לקבלם ללא המתנה לאישורי ועדות ומוסדות שונים.
ניתן לבחור את הרופא המטפל בארץ או בחו”ל על פי העדפה אישית.
עלויות האשפוז, הטיפול, התרופות וכל הצרכים הנלווים, ממומנות על ידי חברת הביטוח. במקרים רבים מדובר בסכומים של עשרות ומאות אלפי דולרים. סביר כי גם מכירת הדירה, הרכב ואף גיוס תרומות לא יספיקו. 

כ – 90% מכלל האוכלוסייה תחלה במהלך החיים ובמידה זו או אחרת ייעשה שימוש בפוליסת ביטוח הבריאות.

ביטוח הבריאות מהווה גב כלכלי יציב ומאפשר לחיות בשקט ובביטחון.

ענף ביטוחי הבריאות הפרטיים מציע כיום מגוון רחב של תכניות, לכן יש להתאים אותו לפרט ולמשפחה בהתאם ליכולת התקציב .ישנן תוכניות זולות וישנם תוכניות יקרות תלוי בסוג הכיסוי הנרכש. בק.מ ליברזון, אנו תמיד עומדים לשירותכם לכל שאלה ומידע בנוגע לפוליסות הביטוח שלכם.